LES MEVES VIVÈNCIES

Sóc una adolescent de Barcelona que acabats de celebrar els 16 anys començo a viure una nova etapa, plena de noves amistats, situacions romàntiques i també complicades. Dos anys després m’adono que tinc un poder, bo o dolent? Em diagnostiquen el síndrome de l’eterna adolescència. A partir d’aquí, vaig haver d’enfrontar-me en múltiples circumstàncies i descobrir noves etapes. En concret, 4 etapes que es desenvolupen entre el 2000 i el 2020. Totes diferents i amb canvis socials i tecnològics. Finalment amb totes les vivències i aprenentatges vaig canviar amb molt d’esforç el meu destí.

Deixa un comentari

